راهنمای سفر

راهنمای سفر

راهنمای سفر

راهنمای سفر

  • ۰
  • ۰

ویزای فوری هلند

کشور هلند به دلیل داشتن پایه های مستحکم اقتصادی یکی از گزینه های مناسب برای مهاجرت و سفرهای گردشگری می باشد افراد زیادی علاقه مند به سفر به کشور هلند هستند برای سفر به این کشور فرد متقاضی باید اقدام به دریافت ویزا کند  در ادامه ی مقاله به توضیح در مورد انواع ویزا و شرایط دریافت آن می پردازیم.

درباره کشور هلند

هلند با جمعیتی حدود شانزده و نیم میلیون نفر یکی از کشورهای کم جمعیت قاره اروپا به حساب می آید. شهر روتردام واقع در لندن به دلیل داشتن اسکله ها و بنادر بزرگ به عنوان بزرگ ترین بندر اروپا لقب گرفته است.

پایتخت هلند شهر آمستردام است این کشور به دلیل تعداد بالای افراد دوچرخه سوار دارای هوای پاکی می باشد.

به دلیل وجود آب و هوای مناسب در کشور لندن انواع گل های لاله در این کشور وجود دارند و برای همین هلند به کشور لاله ها معروف است و گل یکی از محصولات صادراتی مهم این کشور به شمار می آید.

حال اگر تصمیم دارید به عنوان توریست یا برای مقاصد دیگری مثل کار و تحصیل به این کشور سفر کنید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا با شرایط دریافت انواع ویزای فوری هلند آشنا شوید.

درباره کشور هلند

انواع ویزا براساس هدف از سفر

ویزا براساس هدف شخص متقاضی از سفر به کشور مقصد به چند دسته به شرح زیر تقسیم می شود:

ویزای درمانی،ویزای تجاری، ویزای تحصیلی، ویزای توریستی، ویزای دیدار بستگان، ویزای کاری و ویزای ترانزیت

1.      ویزای درمانی: در صورتی که هدف شما از سفر به کشور هلند برای معالجه و درمان است باید اقدام به دریافت ویزای درمانی هلند کنید.

2.     ویزای تجاری: ویزای تجاری و بازرگانی برای تجار و بازرگانانی مناسب است که برای انجام امور تجاری می خواهند به هلند سفر کنند.

3.     ویزای تحصیلی: این ویزا برای دانشجویان بوده و مدت اعتبار آن بسته به زمان تحصیل متفاوت است.

4.     ویزای توریستی: ویزای توریستی کوتاه مدت است و مدت اعتبار آن 15 روز تا 6 ماه می باشد این ویزا برای مقاصد گردشگری مناسب است.

5.     ویزای کاری: ویزای کاری برای کسانی که می خواهند در کشور مقصد مشغول به کار شوند مناسب است.

6.     ویزای دیدار بستگان: مدت اعتبار این ویزا 2 تا 6 ماه می باشد و برای دیدار با بستگان در کشور مقصد به فرد متقاضی داده می شود.

7.      ویزای ترانزیت: ویزای ترانزیت از نوع ویزای کوتاه مدت می باشد و به فرد متقاضی اجازه ی ورود به یک کشور  و سفر به کشور سوم را می دهد.

  • ۹۸/۰۲/۱۵
  • rahnamasafari راهنمای سفر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی