راهنمای سفر

راهنمای سفر

راهنمای سفر

راهنمای سفر

  • ۰
  • ۰

ویزای فوری دانمارک

مدارک لازم برای اخذ ویزا ی دانمارک چیست؟ شرایط دریافت ویزای فوری دانمارک کدام است؟ ویزای دانمارک با چه اهدافی صادر می شود؟ در صورتی که قصد سفر به دانمارک را دارید و می خواهید از شرایط و مدارک اخذ ویزا مطلع شوید و اطلاعات جامعی در این باره به دست بیاورید با ما در ادامه ی این مقاله همراه باشید.

ویزای دانمارک

ویزا برگه ای است که از جانب کشور مقصد صادر می شود و در واقع نشان می دهد که با ورود فرد به آن کشور موافقت شده است ویزا باید به گذرنامه الصاق شود البته اخذ ویزا به معنای اجازه ی صد در صدی یک کشور برای ورود به خاکش نیست و ممکن است افسران مهاجرت بنا به دلایلی مانع از ورود فرد به کشور شوند.

در بعضی مواقع کشور مقصد برای اینکه اجازه دهد مسافران خارجی وارد کشورش شوند از آن ها درخواست ویزا می کند و در بعضی اوقات بر اساس قرار داد، بعضی کشورها اتباع یکدیگر را از ارائه ی ویزا معاف می کنند پس لازم است قبل از ورود به کشور مقصد اطمینان حاصل کنید که آیا ورود شما به آن کشور نیازمند داشتن ویزا می باشد یا خیر.

ویزا بر اساس هدف سفر و اجازه ی تعداد دفعات ورود به کشور دانمارک به چند دسته تقسیم می شود.

ویزای دانمارک

انواع ویزای دانمارک

به طور کلی ویزا انواع مختلفی دارد و نوع آن با توجه به هدف مسافر از سفر به کشور مقصد مشخص می شود در بیشتر ویزاها تاریخ شروع سفر ، پایان سفر و مدت زمان حضور شخص در کشور مقصد درج می شود و مسافر باید طبق این زمانبدی برنامه ی سفر خود را پیش ببرد.

ویزای کاری، ازدواج، تحصیلی،توریستی و درمانی برخی از رایج ترین انواع ویزا هستند در ادامه ی مقاله به معرفی انواع ویزا و نحوه تعیین وقت سفارت دانمارک خواهیم پرداخت.

  • ۹۸/۰۲/۱۵
  • rahnamasafari راهنمای سفر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی