راهنمای سفر

راهنمای سفر

راهنمای سفر

راهنمای سفر

  • ۰
  • ۰

ویزای فوری پرتغال

اگر قصد سفر به کشور پرتغال را دارید در ادامه ی مقاله همراه ما باشید تا با انواع ویزا ، مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزا و چگونگی دریافت آن آشنا شوید

ویزای کشور پرتغال 

ویزای فوری پرتغال برگه ای است که اجازه ی ورود شما به کشور دیگری را صادر می کند بدون داشتن ویزا نمی توانید وارد کشور بیگانه شوید شما موظف هستید طبق زمان بندی موجود در ویزا برای حضور به کشور پرتغال یا هر کشور دیگری عمل کنید.

تفاوت ویزا با دعوت نامه و گذرنامه

دعوت نامه برگه ای است که توسط کارفرما، دانشگاه، بیمارستان ، خویشاوندان، دوستان و… که ساکن آن کشور هستند برای شما فرستاده می شود و از شما درخواست می شود که به آن کشور سفر کنید فردی که دعوت نامه می فرستد می تواند تمام مسئولیت های مالی و محل زندگی شما را برعهده بگیرد که این مسئله می تواند در روند اخذ ویزا به شما کمک کند.

ویزا اجازه نامه و در واقع مجوزی است که برای خروج از کشور و ورود به کشوری است که برای آن ویزا دریافت کرده اید.

پاسپورت دفترچه ای است که از سوی کشور خودتان صادر می شود و با مراجعه به پلیس +10 می توانید آن را دریافت کنید ویزا بعد از صدور به پاسپورت شما الصاق می شود.

تفاوت ویزا با دعوت نامه و گذرنامه

انواع ویزای پرتغال براساس تعداد دفعات ورود به کشور

از آن جا که کشور پرتغال عضو کشورهای محدوده ی شینگن است ویزای توریستی این کشور به دو صورت تک ورود

(single entry)  و چند بار ورود  (multiple entry)  ارائه می شود  به این معنا که در مدت زمان اعتبار ویزا چند بار می توانید از خاک پرتغال خارج شده و مجددا وارد شوید.

در برگه ی ویزای کشور پرتغال سه تاریخ شروع ، پایان و اعتبار درج شده است شما موظف هستید در تاریخ مشخص شده از کشور پرتغال خارج شوید البته در صورت نیاز به تمدید و داشتنن شرایط آن می توانید نسبت به تمدید ویزای خود اقدام کنید.

  • ۹۸/۰۲/۱۵
  • rahnamasafari راهنمای سفر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی