راهنمای سفر

راهنمای سفر

راهنمای سفر

راهنمای سفر

  • ۰
  • ۰

ویزای فوری سوئد

سوئد یکی از کشورهای عضو پیمان شینگن می باشد برای سفر به این کشور نیازمند دریافت ویزا هستید اگر می خواهید درباره ی این کشور ، انواع ویزای فوری سوئد و شرایط دریافت آن اطلاعاتی به دست بیاورید با ما در ادامه ی مطلب همراه باشید تا به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود.

درباره کشور سوئد

کشور سوئد واقع در شمال اروپا از نظر مساحت رتبه ی چهارم را در بین کشورهای اروپایی دارد پایتخت این کشور استکهلم می باشد که بزرگترین شهر سوئد است ،بزرگترین دریاچه ی این کشور ونرن نام دارد ده درصد از کشور سوئد را رودخانه و دریاچه ها و نیمی را پوشش جنگلی تشکیل داده است. این کشور از نظر آموزشی و درمانی در سطح بالایی قرار دارد همچنین دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیبایی است برای همین افراد زیادی دوست دارند در این کشور اقامت داشته باشند برای همین اولین قدم برای مهاجرت به این کشور زیبا دریافت ویزا با توجه به هدف فرد متقاضی از سفر به این کشور می باشد.

درباره کشور سوئد

انواع ویزای سوئد

بهتر است سه ماه قبل از سفرتان برای درخواست ویزا اقدام کنید ویزا برای شما بسته به هدفتان صادر می شود ممکن است هدف شما ازدواج، توریستی، تجاری، کاری یا… باشد برای هر نوع ویزایی که بخواهید اقدام کنید باید مدارک لازم آن را تهیه کنید.

در صورتی که از مدت اقامت 90 روز خود استفاده کردید و می خواستید دوباره ویزای سوئد را دریافت کنید باید سه ماه خارج از حوزه ی شینگن حضور داشته باشید تا بتوانید دوباره ویزا دریافت کنید در صورت داشتن دلیل قانع کننده می توانید تا برای مدت یک سال ویزا دریافت کنید.

توجه داشته باشید که دریافت ویزای شینگن به معنای ورود صد در صدی شما به سایر کشورهای حوزه ی شینگن نیست و ممکن است ماموران مرزی مانع از ورود شما شوند به عنوان مثال ممکن است با داشتن ویزای سوئد ماموران مانع از ورود شما به کشور فرانسه شوند.


  • ۹۸/۰۲/۱۵
  • rahnamasafari راهنمای سفر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی